Twój zakres obowiązków

  • Analiza dokumentów kontraktowych;
  • Bieżąca analiza zdarzeń w ramach realizowanej inwestycji pod kątem minimalizacji ryzyka oraz zabezpieczenia dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych;
  • Przygotowywanie zestawień, raportów wymaganych przez przełożonego oraz z przebiegu inwestycji,
  • Nadzorowanie terminowości spływania dokumentów wymaganych w ramach kontraktu;
  • Obsługa administracyjna projektu, kompletowanie wymaganych dokumentów jakościowych dla poszczególnych projektów, archiwizacja,
  • Zarządzanie bazą podwykonawców
  • Rozliczenia i monitorowanie płatności dla podwykonawców
  • Wsparcie Kierowników Kontraktu w bieżących działaniach dot. m.in.: tworzenie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i warunków gwarancji, tworzenie notatek ze spotkań aktywacyjnych,
  • Przygotowywanie pism, powiadomień i listów w sprawach kontraktowych;
  • Kontakty z urzędami w sprawach związanych z realizacją kontraktu.

Nasze wymagania

  • 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym- warunek konieczny
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne i analityczne
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
  • Mile widziana znajomość programu SAP
  • Gotowość na krótkie delegacje

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienie;
  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole;
  • Udział w prestiżowych projektach;
  • Szeroki pakiet benefitów

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej