Lokalizacja: Szczecin
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie Kierowników Kontraktu w bieżących działaniach dot. m.in.: tworzenie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i warunków gwarancji, tworzenie notatek ze spotkań aktywacyjnych, tworzenie oceny półrocznej podwykonawców, tworzenie pism, porządkowanie dokumentacji papierowej oraz elektronicznej;
- Wsparcie Dyrektora Kontraktu w bieżących działaniach dot. m.in. wprowadzanie danych do intranetu, APP, SAP;
- Prowadzenie korespondencji w ramach realizowanych projektów do Kontrahentów spółki;
- Obsługę administracyjna projektu, kompletowanie dokumentów jakościowych dla poszczególnych projektów;
- Archiwizację bieżących dokumentacji;
- Zarządzanie bazą podwykonawców, a w tym m.in. aktualizację danych teleadresowych oraz danych dot. posiadanego przez podwykonawcę potencjału związanego z profilem jego działalności;
- Rozliczenie, monitorowanie płatności dla podwykonawców;
- Prowadzenie ewidencji sprzętu przekazywanego poszczególnym pracownikom do realizacji projektów;
- Tworzenie dokumentów związanych z bieżącą pracą działu realizacji,
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe – budowlane;
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
- Znajomość SAP – mile widziana.
- Dodatkowo:
- Gotowość na krótkie delegacje (1-2 dniowe);
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania najwyższych standardów pracy;
- Umiejętności organizacyjne oraz analityczne myślenie;
- Punktualność, sumienność oraz skrupulatność w realizacji powierzonych zadań.
To oferujemy
- Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienie;
- Ciekawą pracę w dynamicznym zespole;
- Udział w prestiżowych projektach;
- Szeroki pakiet benefitów.