Twój zakres obowiązków:

  • Wsparcie Kierowników Kontraktu w bieżących działaniach dot. m.in.: tworzenie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i warunków gwarancji, tworzenie notatek ze spotkań aktywacyjnych, tworzenie oceny półrocznej podwykonawców, tworzenie pism, porządkowanie dokumentacji papierowej oraz elektronicznej;
  • Wsparcie Dyrektora Kontraktu w bieżących działaniach dot. m.in. wprowadzanie danych do intranetu, APP, SAP;
  • Prowadzenie korespondencji w ramach realizowanych projektów do Kontrahentów spółki;
  • Obsługa administracyjna projektu, w tym sporządzanie dokumentacji projektowej, kompletowanie dokumentów jakościowych dla poszczególnych projektów;
  • Archiwizacja bieżących dokumentacji;
  • Zarządzanie bazą podwykonawców, a w tym m.in. aktualizację danych teleadresowych oraz danych dot. posiadanego przez podwykonawcę potencjału związanego z profilem jego działalności;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu przekazywanego poszczególnym pracownikom do realizacji projektów;
  • Tworzenie dokumentów związanych z bieżącą pracą działu realizacji,
  • Nadzory i kontrola prowadzonych robót budowlanych na wskazanych przez Kierownika Kontraktu realizacjach.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe – budowlane;
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
  • Znajomość SAP – mile widziana.

Dodatkowo:

  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania najwyższych standardów pracy;
  • Umiejętności organizacyjne oraz analityczne myślenie;
  • Punktualność, sumienność oraz skrupulatność w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju osobistego i stabilne zatrudnienie;
  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole;
  • Udział w prestiżowych projektach;
  • Szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej