Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji między Spółką a oddziałami;
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i faktur w firmie;
  • organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz przyjmowanie gości;
  • wsparcie administracyjno-organizacyjne codziennej pracy biura;
  • koordynowanie zaplanowanych spotkań;
  • wsparcie w organizacji spotkań, podróży służbowych, rezerwacja hoteli;
  • zaopatrzenie biura w art. spożywcze i administracyjno-biurowe;
  • współpraca z dostawcami / firmami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy art. biurowych i spożywczych, serwis sprzątający,itp.);
  • dbanie o porządek i estetykę biura oraz dobry wizerunek firmy;

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
  • umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel);
  • dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość;
  • komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;
  • profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej;

To oferujemy

  • rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
  • szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej