Twój zakres obowiązków:

  • Realizowanie zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, standardami w firmie oraz wytycznymi Inwestora;
  • Kontrolowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Prowadzenie szkoleń wprowadzających na budowie;
  • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań/usprawnień związanych z poprawą bezpieczeństwa i higieny pracy oraz propagowaniem kultury bezpieczeństwa wśród pracowników;
  • Prowadzenie dokumentacji BHP, wdrażanie i aktualizacja instrukcji/procedur oraz przygotowywanie raportów;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznym i innymi działami w organizacji;
  • Udział w auditach związanych z Zintegrowanym Systemem Zarządzania opartym na normach ISO 9001, 14001, 45001.

Nasze wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w służbie BHP, niezbędne doświadczenie w branży budowlanej kubatura, logistyki/przemysł;
  • Wykształcenie wyższe z obszaru Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
  • Dyspozycyjność i mobilność, prawo jazdy kat. B;
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
  • Otwartość na częste wyjazdy służbowe;
  • Samodzielność, uczciwość oraz skuteczność w realizacji powierzonych zadań;
  • Komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Znajomość normy ISO 45001.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
  • Szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej