Twój zakres obowiązków:
- Realizowanie zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, standardami w firmie oraz wytycznymi Inwestora;
- Kontrolowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Prowadzenie szkoleń wprowadzających na budowie;
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań/usprawnień związanych z poprawą bezpieczeństwa i higieny pracy oraz propagowaniem kultury bezpieczeństwa wśród pracowników;
- Prowadzenie dokumentacji BHP, wdrażanie i aktualizacja instrukcji/procedur oraz przygotowywanie raportów;
- Współpraca z instytucjami zewnętrznym i innymi działami w organizacji;
- Udział w auditach związanych z Zintegrowanym Systemem Zarządzania opartym na normach ISO 9001, 14001, 45001.
Nasze wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w służbie BHP, niezbędne doświadczenie w branży budowlanej kubatura, logistyki/przemysł;
- Wykształcenie wyższe z obszaru Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
- Dyspozycyjność i mobilność, prawo jazdy kat. B;
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
- Otwartość na częste wyjazdy służbowe;
- Samodzielność, uczciwość oraz skuteczność w realizacji powierzonych zadań;
- Komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów;
- Znajomość normy ISO 45001.
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
- Szeroki pakiet benefitów.