Twój zakres obowiązków:
- Koordynacja prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy;
- Przygotowywanie przedmiarów / obmiarów robót;
- Nadzorowanie wyboru podwykonawców;
- Optymalizacja kosztów projektu, kontrola kosztów;
- Powadzenie uzgodnień z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami;
- Przygotowywanie zamówień materiałowych, sprzętowych i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe budowlane;
- Min. roczne doświadczenie w pracy na budowie;
- Otwartość na delegacje i pracę w delegacjach od pon. do pt.;
- Umiejętność tworzenia dokumentacji powykonawczej;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
- Szeroki pakiet benefitów.