Twój zakres obowiązków:

  • Koordynacja prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy;
  • Przygotowywanie przedmiarów / obmiarów robót;
  • Nadzorowanie wyboru podwykonawców;
  • Optymalizacja kosztów projektu, kontrola kosztów;
  • Powadzenie uzgodnień z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami;
  • Przygotowywanie zamówień materiałowych, sprzętowych i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe budowlane;
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na budowie;
  • Otwartość na delegacje i pracę w delegacjach od pon. do pt.;
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji powykonawczej;
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
  • Szeroki pakiet benefitów.

 

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej