Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie działań projektowych na etapie opracowania koncepcji, projektów budowlanych, wykonawczych w oparciu o określony budżet finansowy i harmonogram projektowy lub realizacyjny;
  • weryfikacja i opiniowanie poprawności i kompletności dokumentacji projektowej,
  • nadzór nad procesem uzyskania decyzji, uzgodnień i pozwoleń administracyjnych;
  • ścisła współpraca z podwykonawcami min. z zewnętrznymi biurami projektowymi, monitorowanie postępu prac i nadzór nad dokumentacją projektową;
  • administrowanie dokumentacją projektową,
  • udział w procesie tworzenia koncepcji projektowych, w tym również na etapie ofertowania;
  • bieżące raportowanie o wynikach prowadzonych projektów, w szczególności co do: planów i terminów realizacji;
  • zapewnienie prawidłowego przebiegu informacji pomiędzy poszczególnymi podmiotami biorącymi udział w pracach projektowych i realizacyjnych,
  • udział w procesie kontraktacji prac projektowych.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności architektonicznej – mile widziane;
  • umiejętność pracy w środowisku CAD;
  • 3-5 letnie doświadczenie zawodowe w szczególności przy międzybranżowej koordynacji projektów;
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa budowlanego i rozporządzeń ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień PPOŻ;
  • samodzielność w opracowaniu projektów budowlanych;
  • doskonała organizacja pracy własnej tj. sumienność, punktualność i obowiązkowość;
  • znajomość j. angielskiego min. B2;
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży
  • Szeroki pakiet benefitów

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej