Lokalizacja: Wrocław

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji w systemie ticketowym;
  • Przygotowanie stanowisk pracy – komputery, telefony, urządzenia mobilne;
  • Wsparcie użytkowników w siedzibie firmy oraz w oddziałach;
  • Instalacja oprogramowania;
  • Ewidencja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  • Udział w wewnętrznych projektach IT;
  • Dbałość o bezpieczeństwo infrastruktury IT.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie o profilu informatycznym;
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft;
  • Znajomość środowiska Active Directory;
  • Znajomość sieci LAN/WAN;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów – synteza danych, analiza wniosków;
  • Proponowanie rozwiązań;
  • Wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Sumienność i staranność przy wykonywaniu zadań;

 

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej