Lokalizacja: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji w systemie ticketowym;
- Przygotowanie stanowisk pracy – komputery, telefony, urządzenia mobilne;
- Wsparcie użytkowników w siedzibie firmy oraz w oddziałach;
- Instalacja oprogramowania;
- Ewidencja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
- Udział w wewnętrznych projektach IT;
- Dbałość o bezpieczeństwo infrastruktury IT.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie o profilu informatycznym;
- Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft;
- Znajomość środowiska Active Directory;
- Znajomość sieci LAN/WAN;
- Umiejętność rozwiązywania problemów – synteza danych, analiza wniosków;
- Proponowanie rozwiązań;
- Wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Sumienność i staranność przy wykonywaniu zadań;
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży,
- Zatrudnienie na umowę o pracę,
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Szeroki pakiet benefitów.