Twój zakres obowiązków:
- Weryfikacja, analiza oraz kontrola wykonania budżetów realizowanych budów, planowanie i analiza przepływów na kontraktach;
- Sporządzanie analiz i raportów ekonomiczno-finansowych z realizowanych projektów;
- Zatwierdzanie zaciąganych zobowiązań zgodnie z budżetem oraz analiza poprawności zaciąganych zobowiązań z budżetem oraz wewnętrznymi zasadami Spółki;
- Kontrola rozliczeń na budowach;
- Weryfikacja merytoryczna i formalna faktur zakupu;
- Przygotowanie danych finansowych w procesie akceptacji faktur zakupu.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe preferowany kierunek ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne;
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy własnej oraz sumienność w realizacji powierzonych zadań;
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- Komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
- Szeroki pakiet benefitów.