Twój zakres obowiązków:

  • Weryfikacja, analiza oraz kontrola wykonania budżetów realizowanych budów, planowanie i analiza przepływów na kontraktach;
  • Sporządzanie analiz i raportów ekonomiczno-finansowych z realizowanych projektów;
  • Zatwierdzanie zaciąganych zobowiązań zgodnie z budżetem oraz analiza poprawności zaciąganych zobowiązań z budżetem oraz wewnętrznymi zasadami Spółki;
  • Analiza dokumentacji kontraktów od strony prawno-finansowej;
  • Analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami oraz kontrola rozliczeń;
  • Weryfikacja merytoryczna i formalna faktur zakupu;
  • Przygotowanie danych finansowych w procesie akceptacji faktur zakupu;
  • Osoba na tym stanowisku będzie również uczestniczyć w: opracowywaniu i wdrażaniu systemów raportowania oraz obiegu informacji i dokumentów w tym m.in. w SAP; analizie i optymalizacji procesów/procedur funkcjonujących w firmie oraz rozwój narzędzi kontrolingowych.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe preferowany kierunek ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze finansowym lub księgowym przedsiębiorstw;
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
  • Znajomość zagadnień finansowych w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem;
  • Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy własnej oraz sumienność w realizacji powierzonych zadań;
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki;
  • Komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
  • Wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
  • Szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej