Twój zakres obowiązków:
- Weryfikacja, analiza oraz kontrola wykonania budżetów realizowanych budów, planowanie i analiza przepływów na kontraktach;
- Sporządzanie analiz i raportów ekonomiczno-finansowych z realizowanych projektów;
- Zatwierdzanie zaciąganych zobowiązań zgodnie z budżetem oraz analiza poprawności zaciąganych zobowiązań z budżetem oraz wewnętrznymi zasadami Spółki;
- Analiza dokumentacji kontraktów od strony prawno-finansowej;
- Analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami oraz kontrola rozliczeń;
- Weryfikacja merytoryczna i formalna faktur zakupu;
- Przygotowanie danych finansowych w procesie akceptacji faktur zakupu;
- Osoba na tym stanowisku będzie również uczestniczyć w: opracowywaniu i wdrażaniu systemów raportowania oraz obiegu informacji i dokumentów w tym m.in. w SAP; analizie i optymalizacji procesów/procedur funkcjonujących w firmie oraz rozwój narzędzi kontrolingowych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe preferowany kierunek ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne;
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze finansowym lub księgowym przedsiębiorstw;
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- Znajomość zagadnień finansowych w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem;
- Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy własnej oraz sumienność w realizacji powierzonych zadań;
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- Komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
- Wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
- Szeroki pakiet benefitów.