Twój zakres obowiązków:

  • obsługa zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji w systemie ticketowym;
  • przygotowanie stanowisk pracy – komputery, telefony, urządzenia mobilne;
  • wsparcie użytkowników w siedzibie firmy oraz w oddziałach;
  • instalacja oprogramowania;
  • ewidencja sprzętu komputerowego i oprogramowania,;
  • udział w wewnętrznych projektach IT;
  • dbałość o bezpieczeństwo infrastruktury IT.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie o profilu informatycznym;
  • dobrą znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft;
  • znajomość środowiska Active Directory;
  • znajomość sieci LAN/WAN;
  • umiejętności rozwiązywania problemów – synteza danych, analiza wniosków, proponowanie rozwiązań;
  • samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • sumienność w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
  • Szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej