Twój zakres obowiązków:

  • Współpraca z brokerem w zakresie ubezpieczeń;
  • Negocjowanie niezbędnych zmian do polis z podwykonawcami;
  • Wsparcie procesu zgłaszania i likwidacji szkód;
  • Budowanie bazy polis podwykonawców;
  • Kontrolowanie terminów wznowień polis.

Nasze wymagania:

  • Roczne doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń budowlanych i OC;
  • Posiadanie wiedzy nt. ubezpieczeń kontraktów budowlanych (CAR, OC) i ogólna wiedza nt. innych rodzajów ubezpieczeń;
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
  • Komunikatywność, zdolności negocjacyjne,
  • Samodzielność i proaktywna postawa;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i priorytetyzacji zadań.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
  • Szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej