Twój zakres obowiązków

  • Poszukiwanie, kwalifikowanie i monitorowanie potencjalnych dostawców, analiza rynku i konkurencji – Instalacje Elektryczne/Sanitarne;
  • Prowadzenie procesów zakupowych i kontraktacyjnych, negocjowanie cen zakupu materiałów i usług;
  • Kontrola i optymalizacja kosztów zakupów;
  • Zapewnienie terminowego, ilościowego i jakościowego zaopatrzenia budów w materiały;
  • Prace administracyjne związane z wystawianiem zamówień, aktualizacja cenników usług i materiałów, przygotowywanie raportów i zestawień;
  • Budowanie skutecznych relacji z partnerami i dostawcami.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe – najlepiej budowlane;
  • Min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie Wykonawczej lub Hurtowni;
  • Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej;
  • Umiejętność przygotowywania przedmiarów;
  • Praktyczna bardzo dobra znajomość oprogramowania: MS Office, AutoCad;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej