Twój zakres obowiązków:
- Monitorowanie stanu zobowiązań handlowych i bieżąca analiza rozrachunków z kontrahentami;
- Udzielanie odpowiedzi na wezwania do zapłaty (pisma, maile, telefony od kontrahentów);
- Weryfikacja statusów faktur kosztowych;
- Koordynacja wewnętrznego procesu akceptacji dokumentów kosztowych w systemie V-desk;
- Przygotowywanie raportów i zestawień na zlecenie Przełożonego.
Nasze wymagania:
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w samodzielnej pracy na taki samym lub zbliżonym stanowisku;
- Znajomość zagadnień związanych z rachunkowością i windykacją należności;
- Orientacja na procesy biznesowe i finansowe;
- Znajomość pakietu Microsoft Office w tym znajomość Excel na poziomie średniozaawansowanym.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów lub ekonomii.
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
- Szeroki pakiet benefitów.