Twój zakres obowiązków:

  • Monitorowanie stanu zobowiązań handlowych i bieżąca analiza rozrachunków z kontrahentami;
  • Udzielanie odpowiedzi na wezwania do zapłaty (pisma, maile, telefony od kontrahentów);
  • Weryfikacja statusów faktur kosztowych;
  • Koordynacja wewnętrznego procesu akceptacji dokumentów kosztowych w systemie V-desk;
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na zlecenie Przełożonego.

Nasze wymagania:

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w samodzielnej pracy na taki samym lub zbliżonym stanowisku;
  • Znajomość zagadnień związanych z rachunkowością i windykacją należności;
  • Orientacja na procesy biznesowe i finansowe;
  • Znajomość pakietu Microsoft Office w tym znajomość Excel na poziomie średniozaawansowanym.

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów lub ekonomii.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży;
  • Szeroki pakiet benefitów.

Dlaczego
warto?

Więcej

Proces
rekrutacji

Więcej

RODO

Więcej